Bilburen morgondag - Rullstolsburen framtid

 

Jag känner mig äckligt stum i benen just nu. Det märks att det var längesen jag använde dem på riktigt, och då var jag bara ute i 20 (intensiva) minuter... Det kändes som minst en timme. Imorgon är det som tur är C-dag på jobbet vilket betyder brumbrum bil, gasa och bromsa ska jag nog klara av även om jag lär lida av träningsvärk. Värre blir det kanske på onsdag, men det får jag ta då.

Något annat jag upptäckte i längst löpspåret är att någon har byggt upp högar med stenar (se bild) längst hela spåret. Jag tänker bara på skräckfilmen The Blair Witch Project när jag ser dem. Kanske inte så läskigt nu när det är ljust men på kvällen kan det kanske bli lite kusligt.

Ibland känns det som om det är en mesig och gnällig 60 plusare som sitter och skriven inläggen. Sitter och klagar över kommande träningsverk och hoppas på sympatikänslor... det är dessvärre sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0