Jag bär på vatten



Det finns en liten möjlighet att jag kan ha lite tråkigt på bussen...

Det känns lite onödigt att behöva släpa med mig mat och 5 liter vatten från Orminge ända ut tll skärgården. Men jag har inget annat val nu när vattenpumpen antagligen inte fungerar. Det finns ingen mataffär i närheten heller. Bussen som skulle kunna ta mig dit går bara en gång om dagen så det fick bli till att släpa på vattnet. Men det går bra än så länge. Även om det känns som om jag får blodbrist till hjärnan och hela huvudet börjar pulsera och göra ont när jag bär på ryggsäcken. Men 7 veckor i lumpen har lärt mig att man inte ska klaga på så små skitsaker ^^

Just nu sitter jag på bussen som tar mig ut till Ljusterö. Den tar bara 2 timmar på sig att komma fram... Tur att jag har datorn, musik, en bok och blodpudding med mig. GODIS har jag ju också kom jag på! Men jag kanske ska spara det till ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0