Lunch

Det är väldigt skönt ute för att vara den 11 september tycker jag. Jag kom precis hem efter att ha käkat lunch med Jenny och Sara från kära gamla NB3, och det var så skönt att vi kunde sätta oss på bryggan i Gamla Stan och sola lite efteråt. Lunch blev det på någon italiensk restaurang i Gamla Stan. Maten var väl okej, men kyparen var däremot inte särskilt trevlig. Men man kanske inte ska vänta sig en allt för bra service när man väljer att äta lunch på Västerlånggatan, Stockholms värsta turiststråk. Men i ren protest så gav vi han bara 50 öre i dricks, bara för att.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag känner nog för att slappa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0