Landet <3

 

Vad gör man inte för att komma åt Internet?... Det är för kallt ute, och inne vägrar modemet att få kontakt. Då får man kompromissa och hitta ett ställe där både jag och modemet trivs. Men det är fin utsikt :)

 

Jag undrar varför jag inte är här oftare, för ni fattar inte hur fint det är här. Och det är så tyst. Man måste komma bort en bit från Stockholm för att faktiskt fatta hur det är när det är riktigt tyst. Inget muller från någon motorväg eller annat oljud som man annars aldrig tänker på.

 

Ikväll ska jag inte göra något speciellt alls. Imorgon hade jag tänkt dra fram ekan och paddla runt lite. Jag tror jag vågar ta med kameran också så det kanske blir några fina bilder. Men det beror ju lite på hur vädret är. Annars kan jag leta mask och fiska lite. Jag ska ta en jogging runda hade jag tänkt också. Men framförallt så ska jag satsa på att inte göra någonting. Det är en "underskattad aktivitet" som Tomas Ledin hade sagt ;)

 

//En plutt i skärgården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0