I Like Tusdays

Eller ja, tisdagar är i alla fall inte lika jobbiga som måndagar. Måndagarna går typ ut på att få en liten chock innan man fattar på tisdagen hur allt fungerar igen ^^ Så därför det något negativa inlägget som jag lyckades klämma fram igår. Som tur var somnade jag redan klockan 22 och kunde vara utvilad tills idag. Idag har vi kört på från 07.30 ända fram tills 20.30. Mestadels sjukvård har det varit.

På tal om sjukvård så slogs jag av en liten tanke idag. Jag tycker verkligen det är jätteintressant och när vi gick igenom lite hur kroppen fungerar fick jag flashbacks till gamla biologi lektioner :) Ännu bättre kändes det över att jag faktiskt mindes en massa om lungans beståndsdelar mm. Kanske börjar det gå upp för mig att jag borde göra nåt liknande i framtiden. Jag brukar ändra mig hela tiden i mina framtidsplaner, men tankarna jag fick idag känns rimliga. Och jag är ju intresserad av det. Något värt att tänka mer på under året är det i alla fall.

Nu ska jag och Calle dra ett eller två Scrubs avsnitt innan jag ska läsa lite och sen sova. Kvällstjänst imorgon också så räkna med att bloggen uppdateras ungefär samma tid som nu.

Godnatt!
(måste bli bättre med bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0