Saw

Det som är positivt med Saw filmerna är att man vet exakt vad man betalar för. Det som är negativt är att man får se samma film om och om igen. Saw I är den enda filmen i serien som jag skulle rekommendera för någon att se. Saw II, III, IV, V, VI minns jag knappt vad dem handlade om, det är liksom samma film allihopa och jag kan inte skillja på om något skedde i trean eller om det hände i femman.

Frågan är ju då varför jag ser dem i över huvud taget?

Svar: Jag slipper se Dansbandskampen på tv. Bara tanken på att se band utklädda till julgranar stå på scen och slakta bra låtar för att få det att låta dansband. Nej då ser jag hellre på folk som slaktar sig själva istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0