November

Jag har varit trött dom senaste dagarna och har inte orkat blogga mycket. Hela dagarna har försvunnit på jobbet bland all post. Sen har det varit mörkt och blött ute och det har inte bidragit till att jag har blivit piggare. Men jag antar att det är så här det kommer vara nu ett tag framöver. Jobbet är okej, jag ska vara nöjd att jag har ett jobb just nu i alla fall även om det tar mycket krafter. Fast det har ju bara gått två dagar än och det tar ett tag innan man kommer in i flytet. Jag har i alla fall fått köra både postbil och postmoppe nu. Det var lite kul. Sen att stå och sortera post i fyra timmar är kanske inte lika kul.

Jag vill att det ska hända något kul nu eller något roligt att se fram emot i alla fall. November är en så tråkig månad annars. Behöver nog få se solen lite också. Min mamma är på kanarieöarna den här veckan med en väninna, det är lite orättvist. Men det hade tydligen regnat där idag också.

Haha oj vad depp allt det här lät :P Synd att du har läst allt nu då ^^

Kommentarer
Postat av: ceeline@

Svar: haha det borde inte varit så kul ^^

hittade nu svaren, det verkar regna skitmycket xD

2009-11-17 @ 22:34:05
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0