Svaret på frågan som ingen frågat

Sådär då har jag fixat lite med designen :) Nu blev det nästan en sån där header som alla proffsiga bloggare har, nästan i alla fall. Temat blev bilder från gotland, för det är ju sommar det.
 
Jag tänkte på en annan sak som kanske måste sägas. Kom på det när jag skrev min bloggadress i headern. Varför heter min blogg just lestomas? Jag tycker att ni borde undra det, jag undrar ju det... Eller nej det gör jag inte för jag vet svaret. Det ska ni också få veta nu. Ni kan ju tro att jag kallar min blogg för "mindre tomas", men nej. Så dålig är jag faktiskt inte på engelska. Jag vet att "mindre" på engelska stavas med två s. Alltså Less.

Svaret har att göra med gitarrer! BIG SUPRISE jag vet... Inte brukar väl jag ha något med gitarrer att göra. Nu ska jag komma till svaret. Det finns en väldigt känd gitarr modell som görs utav gitarr företeget Gibson. Den heter Les Paul. Jag äger en kopia av en sådan, för en äkta är ganska dyr. Fyndig som jag är bytte jag ut Paul mot Tomas, det skulle blivit lite konstigt annars.

Nu vet ni det, hoppas ni kan sova lugnt på nätterna nu!



Min Les Paul modell av märket Epiphone. Så fin :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det har jag faktiskt undrat över många gånger ^^

2009-05-14 @ 21:19:21
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

Jag me :p

Den nya designen var jättefin :)

Antingen är det på allas datorer eller så är det bara på min... men din meny ligger jättelångt ner...

2009-05-15 @ 15:12:40
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Ludde

haha jag trodde du kallade den lestomas istället för lästomas...:P så att alla dina amerikanska fans skulle kunna stava till det :-)

2009-05-16 @ 12:18:12
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0