Hej



Religionsprov på hinduismen och buddismen på onsdag och jag har knappt börjar plugga. Sen borde jag plugga en massa matte också. Snart är det nationella provet. När jag har skrivit klart det här lovar jag att börja med religionen. Jag hade ju inte ens tänk att skriva om plugg, men det fick bli lite ändå :P

Idag var min klass i dieselverkstaden för att få lite information inför EU-parlaments valet och sen även lyssna på två kandidater. En var Carl Bildts fru och den andra var en miljöpartist vid namn Carl Schlyter. De var olika varandra, hon var otroligt seriös på ett nästan jobbigt sätt undertiden han var allmänt flummig, kanske till och med lite väl mycket ibland. Så om jag blev så mycket klokare vet jag inte, politik är knepigt. Men jag ska försöka läsa på om de andra partierna också. Det här var ju bara en moderat och en miljöpartist. Den sjunde juni ska man väl rösta för första gången.

Men nu ska jag gå och hälsa på Buddha och Shiva med flera!

Kommentarer
Postat av: Ludde

shit, du e ju galet lik min kompis Rasmus på den bilden :O haha helt sjutk lik!

2009-05-11 @ 22:14:06
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0