Tränar man blir man positiv, det märks på inlägget

Jag borde verkligen börja springa mer på kvällen. Vid nio tiden tog jag mig ut för att springa i skogen och trots att jag hatar det så var det idag riktigt härligt. En riktig naturupplevelse :P Önskade flera gånger att jag hade haft en kamera med mig. Solen gick ner så fint över träden vid ängen och mitt på ängen stog ett rådjur och följde mig med blicken hela vägen runt.

Det gick till och med hyffsat lätt att springa. Sprang hela tiden, till och med mördarbacken klarade jag av. Antingen så sprang jag väldigt långsamt eller så var jag bara väldigt pigg. Tro det eller ej men det här måste jag göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0