Now you're messin' with a son of a bitch

Valborg bestod för mig av lite humörsvängningar och otrolig beslutsångest. Dagen började bra med att jag lätt kom upp ur sängen på morgonen, även om det var skiva dagen innan. For iväg till skolan där det stod soundcheck först på schemat inför mösspåtagningen. Mösspåtagningen gick bra, vi bjöd ju på låtar som Mmmbop, Venice Queen och Kom igen Lena :) Märkte att mina strängar var lite blodiga efter att jag lyckats göra ett sår vid nagelbandet :O Efter mösspåtagningen inföll nog dagens beslutsångest nummer ett. Vilken park ska nu ungefär halva klassen välja att åka till :P Tillslut blev det Vasaparken, efter att vi alla köpt oss en varsin pizza :P Efter ett tag drog vi hemmåt efter att alla började frysa.

Väl hemma så slog humöret om, antagligen efter all energiurladdning och lite för lite sömn natten innan. Ändå så var det ju tänkt att jag skulle hitta på något under kvällen. Det stod mellan brasa i nyckelviken, Ace <3 Fight Club eller somna i sängen. Men tillslut blev det i alla fall att jag hängde med Tomas och co. till Nyckelviken, jag fick ju skjuts :P Där tittade vi på en liten brasa och satt och snackade runt en eld. Eller jag snackade knappt någonting, jag var lite seg.
Snart händer det som nog borde bli kallat ett världsrekord i både snabbhet och otrolig beslutsångest. Ludde ringde och ville ändå att jag skulle följa med till Ace, och det lät väldigt kul. Nu infaller beslutsångesten, lämna vännerna här för att dra till några andra eller stanna kvar. Det var inte lätt :P Tillslut bestämde jag mig i alla fall för att dra till Ace. Lyssna nu ni som kan ert Nacka. Från Nyckelviken till Slussen på 30 minuter. Och då gick jag ända till Forum för att ta en buss. Det måste vara ett nytt rekord :P

Beslutsångest nummer tre infaller när vi kommer fram till Allhuset där festen var. Några i gänget tycker det ser helt dött ut och undrar om vi ska gå in. Men vi går in och det var väl bra det för det var riktigt kul och mitt humör steg igen :) Sen att det tar en jävla tid att komma hem ända från universitetet är väl en annan sak. Jag kan dra slutsatsen att det är lugnare att åka hem vid tre tiden på natten än var det är att åka in till stan klockan elva på en valborg. Det är då alla fjortisar redan är aspackade och sitter och spyr ner bussen. Klockan tre ligger väl de på sjukhus.

Ojojoj det var valborg det :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, låter som att du är överlycklig för att de ligger på sjukhus :P

2009-05-01 @ 20:46:57
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Ludde

han ÄR lycklig!

jag är lycklig!

alla är lyckliga!

(förutom fjortisarna :o)



när kom du hem?=o

2009-05-01 @ 23:26:46
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/
Postat av: Tomas

@ Jenny Slipper jag små fulla, skrikiga fjortisar är jag nöjd :P Fast dom behöver ju inte dö, det är lite onödigt... Bara må jävligt dåligt.



@ Ludde Haha :P Strax efter fyra tror jag. Det hade iaf börjat ljusna och fåglarna kvittrade :P

2009-05-02 @ 02:03:44
URL: http://lestomas.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jag förstår dig... jag har inte heller något emot att de ligger inne på sjukhus ;)

2009-05-02 @ 14:16:22
URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0