Köööööö.........

Tänkte bara berätta en sak som drabbade många i morse. Man kan sammanfatta det med ett långt ord: Kööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.
Tydligen hade det varit vägarbete vid skurubron, och som vanligt när det gäller den här sidan av vår kära flaskhals betyder det kö. Det är nämligen så... För att komma in till stan så måste alla som bor på den här sidan av skurubron (halva nacka och hela värmdö) åka just över skurubron, det finns inget annat alternativ om man inte vill åka en omväg på ett par timmar. Vid rusningstid på morgonen brukar det resultera i lite köer.

Inatt hade det alltså varit vägarbete där. Tydligen hade det blivit försenat och de han inte han klart i tid innan rusningstrafiken drog igång... Köööööööööööööööööööööööööööööööööööööö... Det var den värsta kön jag varit med om. Kö ända hem till mig! En sträcka som brukar ta ungefär 5 minuter att åka tog mig idag 30 minuter.

Kom jag i tid till skolan? Nej...



The one and only Skurubron

Sidospår: Kollar man på skurubron underifrån ser den platt ut. När man åker över den känns den väldigt böjd.
Jag har aldrig fattat hur det går till :P

Kommentarer
Postat av: Paula

haha XD Jamen gud du har rätt. Inte fan e den platt! :O



O ja... KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! BLÄÄÄÄÄÄ!

2009-05-04 @ 21:19:24
URL: http://sinkkos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0