Grillkväll

Grillad kyckling med färskpotatis. Hemmagjord glass. Marshmallows. Godis. Spel.
Lyckade ingredienser för en lyckad grillkväll hos Magnus och co. helt enkelt :)

Kom hem från Magnus för en stund sen där han och hans syrror bjöd ett gäng på god mat och gott sällskap. Precis lagom för mig som ändå var ganska trött under kvällen. Inatt måste jag verkligen sova ordentligt. Känner att jag inte har gjort det på några nätter nu.
Dagen och kvällen efter valborg måste nog vara en av de lugnaste stunderna på året. Jag cyklade genom halva Orminge för att komma hem, jag stötte inte på en enda kotte. Helt dött.

Imorgon ska jag inte göra någonting hade jag tänkt. Ska bara sitta i solen och ta det lugnt :) Ska bli skönt.



Grilla marshmallows är egentligen mer roligt att göra än vad det är gott :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0