6 dagar...





Studenten närmar sig, sommaren närmar sig och en solsemester närmar sig. Den 20 juni åker jag, brorsan och mamma till Kroatien i en vecka för att bara sola och bada :D Senaste gången jag var på en riktig solsemester var 2005. Då åkte vi tre iväg till Grekland och ön Patmos. Det var bara fyra år sedan, eller bara och bara... Men det känns som om det har hänt en massa saker sen dess. Titta på mitt hår bara, shit va långt det var och vad liten jag såg ut. Vi firar i alla fall det hela med en liten tillbaka blick i form av ett litet montage.

Kommentarer
Postat av: Ludde

vackert :)

komiskt att när man frågar dig vad som händer i sommaren så svarar du alltid (deprimerat) "..lumpen..." och så sitter du och smider på en hemlighet the size of the globe itself :O

2009-05-27 @ 21:31:12
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/
Postat av: Tomas

Jag svara inte deprimerat, jag svarar bara fundersamt :P Efter som jag tänker, och när jag tänker så blir det så^^

2009-05-27 @ 22:21:07
URL: http://lestomas.blogg.se/
Postat av: josse

shit, 2005 var ju nyss!

2009-05-29 @ 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0