10 dagar...



För ett tag sedan satt jag och spelade in mig själv när jag spelade gitarr. Det är kul och det är bra att få höra sig själv spela på ett annat sätt också. Fick för mig att jag kanske skulle ta och dela med mig av ett klipp nu. Tyvärr är ljudet ganska dåligt på grund av att datormicken inte är den bästa, men det får duga och jag hoppas inte ni hör alla felspelningar ;)

Låten heter Papa George och är skriven av Tommy Emmanuel. Varsågoda :)

Papa Geroge spelad av mig


Jag har märkt att jag har samma tröja på mig hela tiden på den här bloggen. Det är en ren slump att jag har valt att fota eller filma mig just de dagar då jag använder tröjan. Jag har andra kläder, jag lovar :P

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

va bra du spelar :)

2009-05-24 @ 16:41:05
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0