Väder

Vädret är helt sjukt just nu. Eftersom mamma är på kurs i Halmstad kunde jag låna bilen idag och under bilfärden hem tror jag vädret han gå från soligt till hagelstorm för att sedan bli soligt igen :S Just nu är det snöstorm med en grå himmel... Fast nu blev himlen ljusare och snöflingorna större... Ahhh kan vädret inte bara bestämma sig för att bli vårigt och soligt istället

Den här månaden har varit konstig... Jag som nästan aldrig är sjuk har varit med om två förkylningar och en hosta som inte vill gå över. Just nu sitter jag med en lätt molande huvudvärk. Kan inte ens minnas senaste gången jag hade huvudvärk. Jag får skylla på vädret, om det blir vår går säkert allt över :)

Nu klarnar det upp igen och jag ser blå himmel... När jag började skriva det här inlägget så var det snöstorm :P


16 november 2008 Första snön, eller det var en hagelstorm.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hostmedicin? Btw, det är nått fel med min hals också. Typ svårt, eller ja inte svårt svårt, att andas...

2009-03-24 @ 18:53:22
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Paula

haha va häftigt! Ja tänkte precis blogga om de... Hagel - sol- hagel alltså under en bilresa :p

2009-03-24 @ 20:45:57
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: Jenny

det är mkt möjligt att "man" har.. men usch så tråkigt det skulle vara om alla var lika ;P Jag har iaf bara ont i en hals :P

2009-03-24 @ 20:47:47
URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0