Ett besök i moskén

Wolli Bolli

Idag avslutades vår religösa turné med ett besök på moskén. Det var var spännande antar jag fast jag vet inte riktigt vad jag lärde mig... Känslan var ungefär så här: "Oj vilken bra och intressant guide! Men vänta nu... Vad var det han prata om?!?" Jag menar inte att han bröt eller så utan bara att innehållet var bra men ändå svårt att greppa. Jag skulle kunna berätta en massa men det skulle bara bli en massa flum som jag själv inte förstår. Det kanske *HOSTHOSTHOST* (ursäkta min hosta) klarnar under natten :)


Ni ser det där runda rummet på toppen? Det är ett coolt rum för där kan man höra folk mittemot en viska :O
Got ya thinking now right!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kenny Starfighter <3

2009-03-18 @ 21:48:11
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Ludde

i make blind ppl see because i am a muslim and eat musli

2009-03-18 @ 23:06:56
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0