Är det ditt slutgiltiga svar?

Tjo!
Igår fick jag värsta rycket och kände att det var jättelängesen jag gick på bio. Så igårkväll var jag och Tomas Nr.2 (förlåt^^) iväg och såg Slumdog Millionaire. Den hade sverige premiär igår och eftersom den vann 8 Oscars under Oscarsgalan så hoppades vi på att det skulle va en bra film, vilket den var också. Gå och se!

Vilken av följande saker kommer antagligen inte hända Tomas idag?

A. Plugg                                                                  B. Han uppfinner en tankeläsare
C. Träning                                                               D. Utgång


Kommentarer
Postat av: Tomas nr 1

Meh, jag e Tomas #1



Anyhow, filmen var skitbra!

It is written...

2009-03-07 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0