Beslutsångest

Min iPod hörlurar är trasiga, det sprakar i alla fall i min vänstra och det är lite lagom irriterande. Jag har känt att jag verkligen inte borde köpa ett par nya pga av att det kostar pengar, något som är lite av en bristvara i dessa studenttider :P Idag så har jag dock funderat på att totalt skita i det ^^ Får väl skylla lite på DIna som visade upp sina ny fina idag i skolan och jag vill verkligen ha ett par nya, fina, glänsande, baspumpande, "hållamigsällskapande" hörlurar. Mina öron förtjänar det... Jag kommer verkligen förtjäna det efter att ha tagit mig genom högskoleprovet imorgon :P Hoppas jag har övertalat mig själv nu.

Inte köpa = Några hundralappar rikare, men oj vilket tråkit liv jag kommer att få leva. Tänk att bara få uppleva musik i mitt högra öra :O

Köpa = Några hundralappar fattigare, men oj vad mina bussfärder kommer att rocka. Och vem behöver egentligen pengar när det finns musik :D

Musik non stop till slut

Kommentarer
Postat av: Ludde

säger bara det.

hörlurar 19 kr elgiganten is your friend, osköna, itne världens bästa ljud. men boy dom går itne sönder inom en månad som alla andra för 300 kr x)

2009-03-27 @ 23:20:30
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0