Rå fisk

Idag har det hänt något stor :O Jag har ätit sushi för första gången i mitt liv :P Det är faktiskt stort. Vid elva tiden mötte jag upp Jenny i forum för att äta sushi. Så skönt att börja skolan 12.35 :) Det var faktisk gott. Eller jag kan inte säga att jag hade några speciella förväntningar på att det skulle vara gott eller äckligt, sushi har bara varit som ett stort mysterium för mig :P Så nu har jag ätit sånna där runda sushi, räksushi och laxsushi :P Jag lärde mig också att man inte ska äta den där gröna geggan helt för sig själv, det kan va lite starkt... Det såg ju ut som guacamole^^


Efter skolan åkte jag tillbaka till forum, kom ju på att jag var tvungen att inhandla energi som jag kan ha imorgon när det är dags för högskoleprovet. Riskakor, nötmix, dextrosol och frukt är min plan för att hålla igång hela dagen. Kan ju säga att det kommer bli en spännande dag, med risk för att förlora all tro på att jag är det minsta smart.

Nu borde man ju egentligen sova, eftersom det tydligen är den bästa förberedelsen. Fast det är nog lite tidigt än, måste ju se Bolibompa först :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0