Design: Bara Tomas

I sommras så målade jag om mitt rum så att det inte var lika baby-blått som det var innan. Det enda problemet är att jag sen dess inte har orkat ta tag i vad jag ska ha på väggarna... Anslagstavlan har jag inte orkat hänga upp igen så den har bara blivit lutad mot väggen. Men idag så tänkte jag att jag skulle ta tag i det, eller först och främst städa rummet eftersom jag har tänkt göra det flera veckor nu :P Nu när det är klart så ska jag se om jag äntligen får upp nåt på väggen... Eller om jag måste åka iväg och köpa spik mm först. Vad jag ska göra av resten av väggen får jag väl fundera ett halvår till på^^


En vägg med en något felplacerad gammal ödlebild... Den ska bort när jag kommer på vad jag ska ha istället... Vilket tar tid :P

Kommentarer
Postat av: kasperochkompani!!!11

vi kan köpa varsin rise against affisch och sätta på våra väggar!

2009-03-15 @ 12:01:25
Postat av: josse

Jag vet!

Köp ett sånt där (billigt) gitarrupphänge, och häng gitarren på väggen. Jättejättesnyggt, så slipper den damma i fodralet :)

2009-03-21 @ 23:42:58
Postat av: Tomas

Ahhh smart :)

2009-03-22 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0