Overall

Hello (saferide... oj så fyndig man är...)

Under gårdagen flög jag omkring som en tok mellan olika ställen och han bara va hemma i ungefär 40 minuter för att slänga i mig middag. Konserten med Hello Saferide tillsammans med Stefan, Paula och Jossan var i alla fall jättebra, klart bättre live :) Det tråkiga är att jag märkte tidigare i veckan att min kamera har gått sönder :( Så jag har inga möjligheter just nu att fota nåt vilket inte är kul... Jag upptäckte också att mina pengar håller på att ta slut på kontot vilket jag inte är van vid eftersom jag är så snål :P Så det är lite panik varning nu eftersom jag känner på mig att april kommer bli en dyr månad... Så att köpa en ny kamera är inte att tala om.

Jaja, nu kan jag ju avsluta positivt och säga att idag är det lördag :D Och vad händer idag? Det har jag ingen aning om :P

Kommentarer
Postat av: Paula

Om du har tur kanske det kommer upp lite bilder från konserten, men bara kanske ;)

2009-03-14 @ 11:57:24
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: Anonym

april kommer bli såååå dyrt :<

Frangen har dock gått ner lite nu, så om du betalar under betalningsperiod två så kanske du blir en av vinnarna trots allt :o

hugs

2009-03-14 @ 18:58:36
Postat av: Jagheterludde

by the way

jag

heter

ludde

2009-03-14 @ 18:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0