gadröL = Lördag baklänges

Hållå alla små! Nu ska ni få höra vad man en lördagkväll kan hitta på!
När fotöljen är alldeles för skön och man inte orkar med den där klubbkön!
Då kan man luta sig mot en kudde och göra bloggdesign åt Ludde!
Nu i denna sena timma får jag faktiskt lov att rimma!


Nu råkade det ju faktiskt bli så att det fanns två rätta svar i förra inlägets fråga. Plugga och tränat har jag gjort idag. Men jag har inte gått ut som planerat och inte uppfunnit nån tankeläsare (fan :P). Planerna var att gå ut men så när jag kom hem efter träningen och slog mig ner i fotöljen kände jag att här ifrån vill jag inte lyfta baken en enda gång ikväll ^^ Och så blev det! Istället har jag tittat på melodifestivalen, hjälpt Ludde med designen på hans blogg och spelat gitarr :D Det är faktiskt inte helt fel det heller får jag säga. Och ska man se det posotivt så har jag idag sparat pengar och gjort så jag antagligen kommer plugga mycket mer effektivare imorgon :P

Fast nu känner jag att vi kan ju inte vara helt utan party ikväll så jag får väl bjuda på en liten party låt så vi alla enstöringar kan skaka loss på våra rum! (för maximal effekt = tänd och släck lampan så fort ni bara kan för att få den där äkta disco feelingen^^)




"Det är en fågel? Nä det är ett plan. NEJ, det är en superbanan"

PARTY PARTY! ;)

Kommentarer
Postat av: SötnoS

hahaha älskade rimmet, as bra ju!

vill höra gitarr melodin på tisdag. du får ge mig tabs!

och tack igen för designen, den är cooool, känner mig ltie fjortis men jag älskar smeknamnet! ^^ det betyder för mycket för att bara släppa det ;)

2009-03-08 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0