Fredag den 13

Godmorgon!

Idag är det fredagen den 13 igen men det ser ut att bli en händelserik och bra dag trots allt. Först blir det en liten obetydlig skoldag vid 12.35 som består av religion och projektarbete, fast jag får se om jag stannar nåt på projektarbetet. Sen bär det antagligen av till träning tillsammans med dagens 19-åring. Grattis Stefan! :D Nu hoppar vi över allt annat skit och kommer till dagens stora händelse. Eftersom Stefan fyller 19 år och så passande tycker om Hello Saferide som råkar spela på Tyrol ikväll så ska vi dit och lyssna. Kan inte säga att jag är ett jättefan av henne fast han gör ju väldigt fina låtar och en del är riktigt bra så det blir kul. Och det är ju alltid kul med Konserter^^ Efteråt får vi se om va hamnar någonstans på stan. Ja det var väl min dag i komprimerad form :P

Ja och jag har redan tröttnat på min gamla header så jag fixade en ny med en New York bild från i höstas :) Mucho bettro! Nu kanske man ska se till att ta sig upp ur sägen och mot frukosten, och hoppas det är alpint från Åre på TV :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Snaaaart! :D

2009-03-13 @ 16:40:16
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: LÄS MIN BLOGG !

gillar headern! :D

2009-03-13 @ 20:35:50
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0