Tröga jävel

Jag börjar bli bra trött på att det ska ta en sån j***a tid att få upp sitt inlägg på bloggen hela tiden. Jag menar, okej om det händer ibland att blogg.se är lite trögt. Men det händer ju varenda jävla gång... När jag klickar på spara och publicera knappen vill jag ju att inlägget ska komma upp direkt, inte en timma senare om jag har tur. Jag bloggar ju nu och inte senare. Det är nästan så jag blir sugen på att byta, fast det känns också jobbigt nu när jag har kommit igång här... Långt ifrån okej är det i alla fall...

Nu håller min energi på att ta slut känner jag. Soppa och macka till lunch kommer man inte långt på.

Nu klickar jag på knappen!!! 18.01- Kom igen nu bloggjaevel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0