Sjukstuga

Ni får ursäkta om den här bloggen har förvandlats till en jävla sjukstuga just nu. Ligger vaken i min säng i alla fall, klockan är 05.06 och för 15 minuter sen vaknade jag upp med magsmärtor. Tanken var då ungefär; Vad fan är det nu för skit då? Tankarna gick direkt till blindtarmen och jag undrade om det kanske kan ha varit den som orsakade tidigare dagars hängighet. Jag lyckades i alla fall ta mig upp och hämta datorn, Vårdguiden var tvungen att komma till min undsättning. Började läsa om magsmärtor och blindtarm, det är ju det att jag aldrig har ont i magen annars som gjorde mig orolig. Jag kunde inte utesluta blindtarmen efter att ha läst om den men jag var ändå jätteosäker. Under tiden jag gjorde allt det här så gick smärtorna ner i alla fall och nu känns det bra, så antagligen så var det inte blindtarmen. Vilket känns otroligt skönt :)

Fan det låter som om jag är en riktig jävla sjukling som inte gör något annat än att vara sjuk just nu, men jag är vanligtvis aldrig sjuk... Det är bara den här månaden som har varit helt fuckad... Nu svär jag som bara den också...

Kan väl lika bra ta och köra lite natt filosofi när jag ändå är igång:
Varför finns det ingen rolig att prata med på MSN just nu? Eller varför finns det sånna som är online 24-7 även om dom sover? Ja du är upptagen och det står att du sover, vem fan bryr sig. Kan du inte stänga av datorn då och bara sova då? Okej om du kanske jobbar som jourhavande MSN-sjuksjöterska men det tror jag inte... Kanske ska fråga dig om min besvär? Men du kommer inte svara för att du soooover, det står så på din MSN. Logga ut...

Nej jag borde ta och sova nu när magsmärtorna har gått över, det är ju inte riktigt dags och gå upp än.

Godnatt, godmorgon, whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0