Högskoleprovet och Earth Hour

Idag har jag överlevt snöslask, högskoleprovet och Earth Hour. Nu är jag dödstrött. Första gången jag sitter och pustar ut idag. Högskoleprovet var spännande, har verkligen ingen aning om hur det gick. Jag orkade bara skriva upp mina resultat på sista delen eftersom den gick bäst :P Efter åkta jag hem till Stefan där vi satt och häcka framför text-tv och väntade på att facit skulle komma upp. Men jag kunde ju som sagt bara rätta sista delen, men den gick i alla fall bra :) Men sen fanns det ju svenska läsförståelsen som gick skit, chansa nog på alla mer eller mindre. Läsa är inte min starka sida. Om fyra veckor kommer resultatet.

Earth Hour gick väl mest ut på att hålla pappa borta från TV:n. Som tur va så lyckades han planera in middagen under just den timmen så det var ganska enkelt :P

Jag e trött nu, å så trött. Zzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0