En helt ny karriär II

Kom precis hem efter ett litet äventyr idag. En kompis har under en tid undrat om jag inte ska börja ge blod eftersom han ger. Idag skulle han dit och jag tänkte väl att jag kanske skulle se till att ta tag i det också. Så jag hängde på för att ta de där första proverna som kollar om man är godkänd som blodgivare. Så efter skolan åkta vi till Kungstappen vid Fridhemsplan.

Gissa om jag blev glad när jag märkte att man fick gratis mackor och fika där :D Jag kände redan då att det var värt besöket :P Sen fick jag fylla i lite formulär, prata med en i personalen, ta blodtryck och till sist några blodprover. Nu får jag vänta en månad innan jag ska tillbaka, om allt är bra med blodproven dvs. Så nu kan man säga att min karma har stigit i höjden :P Nu får jag bara hoppas att den ger något bra tillbaka också^^



Annars idag så tycker jag att det äntligen börjar kännas som vår :) Jag drog fram cykeln för någon vecka sen när jag trodde att det skulle bli vår, men sen hamna ju hela Stockholm under ett jättesnöoväder så det var bara att ställa tillbaka den igen... Men nu hoppas jag på att det blir vår på riktigt :) ( fast jag ska väl inte hoppas för mycket) Men jag är trött på att gå, jag vill cykla!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Vad stolt jag blir! =P De som kan ska givetvis lämna blod, är för mig en självklarhet =)

2009-03-18 @ 00:32:56
URL: http://than.blogg.se/
Postat av: Ludde

jag vill också cykla!

2009-03-18 @ 10:23:45
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0