Älska, hata, älska, hata, älska, hata...



Jag har ett älska/hata förhållande till denna bok. Utan den vet jag inte hur mitt projektarbete skulle ha slutat, den har givit mig svar och tips på det jag vill veta om hur man utformar och planerar en reklam. Samtidigt som jag får huvudvärk av bara tanken på dess gula framsida och arbetet jag vet att den innebär. Snart är jag klar i alla fall, mindre än två veckor kvar och jag bryr mig bara mindre och mindre om hur det går. Sen får jag se vad som blir denna boks öde. Jag funderar på loppis. Det känns lagom elakt. Den har ju trots allt varit till enorm hjälp, men jag vet inte om jag vill att det gula monstret ska få en plats i bokhyllan där den kan stå och stirra ner på mig. Att slänga känns lite överdrivet, jag har ju trots allt betalat för den med egna pengar. Loppis känns bra, loppis får det bli. Jag skulle anordnat en loppis som projektarbete istället, då kunde jag ju ha tjänat en slant också. Är det för sent att ändra sig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0