Photoshop mästaren...

Just nu sitter jag vid datorn som jag har på mitt rum här hos pappa. Vanligtvis använder jag aldrig den för den är lite trög och jag har ju min egna Macbook som jag gillar så :P Men just nu vägrar Word att sammarbeta med mig på den så jag fick springa upp hit. Du upptäckte jag något roligt som jag hade glömt bort ^^

Märkte att jag hade suttit och lekt en massa med photoshop här i början av hösten, det syntes att jag inte var den blekfis som jag är i ansiktet nu. Men i alla fall... Det måste varit i början när jag upptäckte allt roligt man kan göra med photoshop och jag hade antagligen varit inne en massa på Moderskeppet. Jättebra hemsida förövrigt för dem som gillar PS.

Men nu ska jag komma till saken... Jag hade i alla fall photoshopat mig själv på en massa otroligt seriösa bilder :P Det va lite kul att se. På nån bild har jag fixat en emo/transvestit makover av någon anledning men den vågar jag nog inte lägga upp här. Så jag bjuder på Tomas med kattögon istället ;P


Kommentarer
Postat av: Kristiiina

niiiiice bild! :D Raaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrr!

2009-03-29 @ 21:01:41
URL: http://justchrish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0