I-landsproblem

Jag har väntat hela kvällen på Lost och så märker jag att jag har missat ett helt avsnitt av Lost när det börjar! Bara för att det var dubbelavsnitt förra veckan, och jag tog ju studenten då så jag kunde inte sitta framför teven... Därför kollade jag på det avsnittet som jag trodde jag hade missat i veckan, men jag hade ju missat två! Så nu sitter jag här och väntar desperat på att tre lost avsnitt ska ladda klart (det är nämligen dubbelavsnitt idag också). Det är ju inte mindre jobbigt att det 3:e avsnittet redan laddat klart undertiden det första bara ligger på 44%... Det hjälper ju inte mig direkt. Sen blir det bara till att sitta uppe och kolla klart på alla i natt :) Tur att man är ledig, eller arbetslös kanske det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0