Efter regnet kommer... mer regn

Jag börjar fundera på om solen existerar nu. Det har regnat konstant nu hela dagen. Visst, det är mysigt med regn ibland men inte nu när det har hållit på i flera dagar.

Jag och mamma åkte in till stan och djurgården förut för att fixa en hemlig sak till min lillebrors födelsedag nu på söndag. Då fick jag också träna lite på att köra i stan eftersom jag aldrig gör det annars. Men det var bara jobbigt och det var vattenpölar överallt. Så rädd att man ska stänka ner någon som går på trottoaren. Men vi lyckades fixa det som vi skulle och sen åkte vi och tränade.

Nu ska jag spendera resten av dagen med att räkna regndroppar eller nåt sånt... Någongång måste de ju faktiskt ta slut.

Rockbandet Creedence Clearwater Revival sjöng en gång i tiden "Have you ever seen the rain?"
...
...
...
Jaaaa jag har sett det här jävla regnet för länge nu! Då var den frågan besvarad!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha... men nästa vecka ska det tydligen bli massa sol :D

2009-06-14 @ 18:06:37
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in mig blogg



skriv en komentar om vad du tycker så jag kan bli en riktig duktig bloggprinsessa:)



kram // www.linastte.blogg.se



fin blogg du har!

2009-06-14 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0