Snabbinlägg från Göteborg

Har precis ätit frukost och vi ska snart ta oss vidare ut på stan. Det var tänkt att vi skulle ha kommit iväg tidigare men det har regnat nu på morgonen så vi har inte riktigt orkat. Men nu ser det ut som om vädret håller på att bli bättre.

Igår var en bra och kul dag! Min barndoms dröm gick äntligen i uppfyllelse. Äntligen fick jag springa omkring på Liseberg och ha kul :D Vi var där från 14.30 tills de stängde vid 22.00. Vädret var perfekt för en dag på ett nöjesfält och det var inte alls så mycket folk som det kan vara. 20 minuters kö var det värsta vi fick vänta för att åka de stora attraktionerna. Men när vi var på väg hem så blev jag som en zombie. Det kändes att jag bara hade sovit 3,5h natten innan, gått upp vid 5 tiden på morgonen och sen varit aktiv resten av dagen. Ändå så lyckades jag hålla mig vaken till klockan ett på natten.

Nej nu ska vi iväg! Idag blir det till att turista i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0