Nämen titta vem som vaknat och snart somnar

Hejgodmorgongodnattgoddaggodtralalalalala.

Nu så var man hemma från Kroatien. Jag tänker inte skriva om hur jag har haft det än, jag behöver nog lite sömn innan jag försöker mig på det. Så det får bli imorgon... idag... senare i alla fall.
Jag kom hem för kanske en halvtimme sedan och tänkte sova direkt eftersom jag var så trött på Arlanda. Men under färden hem piggnade jag till av att sitta och titta ut på Stockholm som vaknade och blev ljusare. Men jag antar att jag somnar så fort jag försöker mig på att blunda.

Jag skulle egentligen inte ha kommit hem så här sent. Planet skulle ha lyft 21.25 från Split och landat 00.15 på Arlanda. Men nu blev det inte riktigt så. Utan planet lyfte istället 00.10 och landade 02.45. Varför? Tydligen någon flygstrejk i Grekland som sabbade hela flygschemat. Så det fick bli några extra timmar inne på Splits flygplats som spenderades med... ja... jag vet inte riktigt.

Sovdags, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0