Aktivera mig

Idag har jag upptäckt att jag måste börja aktivera mig på dagarna. Jag får inte bara sitta hemma och inte göra någonting. Jag mår inte bra av det. Så mitt nya mål är att se till att hitta på någonting varje dag. I alla fall något litet så jag känner att jag inte slösar bort min tid.

Men jag måste definiera vad en "icke aktiv dag" är så jag inte gör om det:
  • Vakna upp och spela TV-spel.
  • Äta frukost vid ett.
  • Slå på datorn för att på något konstigt sätt hamna inne på vårdguiden där jag sitter och läser om en massa sjukdomar.
  • Äta lunch som består av samma saker jag åt till frukost.
  • Spela mer TV-spel.
  • Gå in på datorn och skriva det här blogginlägget.
Som tur är så får dagen ett lyckligt slut. Det är dags för NB3 nostalgi kväll igen. Tur att jag får öva på min sociala förmåga också så jag inte glömmer bort den helt.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Äta lunch som består av samma saker jag åt till frukost.



det gör jag varje helg :|

2009-06-08 @ 22:47:35
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0