Jogging, bok och film

Det bästa med att vara ute och springa är att när man kommer hem kan man äta en massa chips utan att må dåligt :D Man blir också mycket gladare. Det är konstigt men man blir faktiskt det. Det har ju med endorfinet att göra eller vad det heter. Så egentligen är det lätt värt att plåga sig igenom 25 minuter av jogging.

Nu tror jag faktiskt jag ska ta mig ner till videobutiken och hyra en film. I studentpresent fick jag nämligen boken Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö av min farbror. Jag som läser ca en bok om året bestämde mig för att försöka läsa klart den på Gotland, vilket jag lyckades med. Tog mig till och med inte längre än en vecka! Men sen dess har jag varit väldigt nyfiken på att se filmen.

På tal om film... Jag har världens bästa filmtips som jag måste berätta om. Men jag gör det senare ikväll! Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0