Hej Sverige

Sitter just nu hemma hos Calle och Erik. Deras övervåning tror jag är minst 109,5 grader... Kanske inte det smartaste att sitta med en dator i knät då :/

Men vad har jag gjort de här två veckorna då. Det har väl blivit lite allt möjligt, minns knappt vad jag har gjort. Fast vissa saker minns jag i alla fall. Som t.ex. när jag gick med på att köra ett litet, kort träningspass med min syster Malin. Jag visste nog inte riktigt vad jag gick med på. På så kort tid som möjligt skulle man göra 40st upphopp, 30st sitt-ups, 40st av en öving som jag inte vet vad den kallas, men den går ut på att man står upp, hoppar ner och gör en armhävning och sen ställer sig upp igen. Till sist var det bara 40st hoppande utfallssteg. Det går väl an att göra det en gång men när man äntligen var klar med alla övningarna skulle man bara göra om allt 2 gånger till!
Jag tror seriöst aldrig jag har haft en så otrolig träningsvärk i mina ben i hela mitt liv efter det lilla passet. Under några timmar dagen efter kunde jag nästan inte göra något annat än att bara ligga ner, jag fick typ rulla omkring för att komma någon vart... Fast det är ju ändå skönt att ha träningsvärk, så det gick :) Men efter att ha klarat av det där så tror jag inget i lumpen kan va värre ^^

Vecka 29 på gotland går annars under namnet "Stockholmsveckan" Det går ut på att hela stureplan flyttar till gotland en vecka för att festa järnet. Det är minst sagt fascinerande. Allt fördomar och historier man har hört om brats stämmer dem här veckan. Men det finns mycket nöje i det också. Att bara stå nere i hamnen och titta på alla brats som springer omkring bland sina lyxbåtar är nästan lika kul som att gå på zoo :P
Fast igår var jag, Calle plus en del annat folk ute på stan. Det var kul även om det inte går att komma in någonstans. För det första så kostar inträdet någonstans mellan 400-500 kr. Ingen aning vad en drink kan kosta då... Är man bara 18 år också blir det nog ännu svårare. Men det är mycket folk på stan så det är kul ändå.

Orkar inte skriva mer, det är lite varmt här. Åker hem på tisdag. Kommer ha hela huset för mig själv ända fram tills på lördag :D Det är najs! Ööööö... jag hatar ordet "najs", men jag börjar använda det mer och mer märker jag... Inte bra... jag ska försöka glömma bort det nu, det ska i alla fall aldrig mer få användas på denna blogg. Punkt slut. Slut punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0