En helt ny karriär IIIII

Det här blir nog mitt sista inlägg på ett tag. Imorgon drar lumpen igång och så vitt jag vet kommer det inte finnas mycket tid över till blogging till en börja i alla fall. Vet inte heller om jag kommer ha någon lust att blogga den första tiden, det kommer vara så mycket annat att tänka på. Men vissa har ju klagat lite och sagt att jag inte får sluta blogga... Men ni kan vara lugna för det tänker jag inte heller. Jag tänker bara ta en paus. En månad, kanske kortare, vem vet.

Just nu känner jag ingen lust till att åka iväg. Jag vill ha mer sommar och bara slappa. Men jag kan inte göra annat än att hålla tummarna för att det ska gå bra. Skulle det inte göra det så lär ni märka det här på bloggen :P Men shit det är ju inte så konstigt att jag är nervös. Det som inleds imorgon är ju nyare än nytt.

Jaja nu är det bara att köra. Jag är ju trots allt inte längre än 45 minuter bort från familj och vänner :) Vill ni nåt får ni gärna skicka sms. Men jag kommer nog bara kunna svara kvällstid.

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

Svar: hahah ja de e det xD



ha de så kul i lumpen ;)

2009-07-27 @ 19:16:47
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0