Det står munspel på min önskelista



Varför har jag under dom senaste dagarna gått runt och funderat på att jag vill ha en ny mobil. Jag behöver ju egentligen inte en. Speciellt inte en iPhone eller HTC. Ändå är det dom enda mobilerna som jag skulle kunna tänka mig just nu. Men det är ju helt onödigt! Eller? Om jag skulle flytta hemifrån skulle det vara mer aktuellt eftersom då kunde jag köpa mig en ny mobil och veta att jag kommer ha användning för den. Men nu lär inte det hända på minst ett halvår. Nu blir det mer en leksak? Eller? Eller? Eller? What?

Jag undrar om det här har något med att jag fick min första lön idag, det började liksom krypa lite extra i fingrarna.

Kommentarer
Postat av: jossan

en iphone är den bästa leksaken i världen :)

2009-12-15 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0