Tankeverkstad

Det här är en bild på mig själv när jag jobbar och tänker på framtiden.
En fin bild om jag får säga det själv. Jag tror det märks att jag förtjänade mitt VG i bild från högstadiet.

Nu när det är klimatmöte och allt borde jag egentligen tänka extra mycket på miljön, speciellt när jag gasar och ser varvmätaren närma sig 4000. Men det har jag inte riktigt tid med. Det som jag däremot har ägnat tankar åt idag är min framtid. Bara för att jag har kommit på vad jag tror jag vill satsa på så blir det inte färre frågor för det. Då måsta jag bestämma mig för när vill jag börja plugga? Var vill jag plugga? Hur ska jag gör det? Jag har en massa teorier och tankar som jag får spara till ett annat inlägg. Dödstrött nu, har varit det sedan tio tiden. Alltid skönt med måndagen avklarad i alla fall. Resten av veckan brukar faktiskt rusa förbi, miljövänligt eller ej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha... Du maste vara tydlig! Det ar jobbigt att lasa ett inlagg och inte fatta nagonting (nar var hur grejen) :(

2009-12-08 @ 17:28:59
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Ludde

vad är det du vill göra då?

tycker många av dina inlägg handlar om saker du själv tänker på men inte berättar :P



2009-12-08 @ 23:17:45
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0