PET-flaskor för pant


Hej bloggen.

Jag har intagit fosterställning i soffan och försöker skriva det här inlägget med en hand, det går segt. En kort men hektisk vecka har det varit som kan sammanfattas med HM-kataloger, Göteborgare och HM-kataloger. Idag jobbade jag nonstop i 10 timmar och nu känns det som om min högerarm ska ramla av, jag funderar på om det är bra träning att lyfta ca 400 kg post på en dag eller om det bara leder till förslitningskador och amputation av armen vid 20 års ålder.

Min (Tomas nr.1) och Tomas nr.2 kompis Gustav (Glenn) från Göteborg har också varit på besök vilket har lett till att så fort jag har jobbat klart har haft fullt upp även efter jobbet. Vi har hunnit med både bowing, bio och en del annat. Det blev Avatar 3D på bio. När den var slut tyckte jag inte att den hade varit så jättespeciel, även om jag tyckte den var bra. Men idag när jag stod och filosoferade bland postskåpen slog det mig att filmen faktiskt satt kvar i min hjärna och att den kändes ännu bättre idag när jag tänkte tillbaka på den. Så det var faktiskt en riktigt bra film.

Ikväll eller i natt ska jag sova länge, det har blivit ganska sena kvällar nu i veckan. Nu är jag ledig i en och en halv vecka. På söndag bär det av till Vemdalen, får hoppas jag inte kommer hem med köldskador bara ^^

Visste ni förresten att det har skett ett nytt mord i Midsomer? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0