Puts och studs

Vissa saker måste sägas innan jag bloggar vidare. Den här bloggen har alltså fått en nystart, och då kan man ju samtidigt passa på att se till att det blir en bra blogg. Jag har ju verkligen något att blogga om nu. Något som jag tror många kan tycka vara lite spännande och kul att läsa om. Så fler besökare ska jag försöka skaffa. Nu ska jag säga några saker bara.
  1. Jag är inte exakt hundra på vad jag får skriva. Det finns ganska så mycket inom försvaret som är "hemligt" och det är därför inte tillåtet att blogga och skriva exakt allt vi gör. Men jag ska kolla upp det lite närmare. Mycket kan man nog skriva om ändå.
  2. Dålig tillgång till Internet. Det finns några datorer där men ännu har vi inte fått några konton. Men jag fyller år på onsdag och jag funderar på att önska mig ett mobilt Internet så då ska det inte vara nåt problem. Man får ju ha med sig en egen dator.
  3. Dåligt med tid. De här 4 första veckorna har varit otroligt intensiva och vi har inte fått mycket tid till annat. Men det kommer bli bättre med tid ju längre in i utbildningen jag kommer. Det är ett extra högt tempo nu i början.
  4. Fotoförbjud. Man får inte fåta innanför området så det kommer antagligen bli snålt med bilder. För kommer någon på mig med att ha laddat upp bilder utan tillstånd kan det nog bli mindre kul. Däremot så fotar våra befäl ibland och de bilderna ska vi få ut på skiva vid något tillfälle.
  5. Kommer det då gå att blogga? Ja, men det kommer inte alltid va dagliga uppdateringar.
Så, nu har jag lyckats undvika att skriva vad jag har gjort och babblat på med annat istället ^^ Men jag lovar det kommer. Imorgon ska jag skriva allt som jag vågar skriva :P

Kommentarer
Postat av: paula

Men åh vad roligt att du bloggar igen! O kul att du du hänger kvar i lumpen än så länge :p Trivs du? E de roligt? Ja vill höra allt sånt också!



haha

2009-08-22 @ 18:42:16
URL: http://sinkkos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0