Den här rubriken passar inte till texten

Något är seriöst fel. Som vanligt när jag kommer hem brukar jag rosta två mackor och dricka att glas juice/mjölk. Det gjorde jag även idag. När det är klart brukar det, inte allt för sällan hända att jag fastnar vid gitarren X antal minuter. Det gjorde jag också idag. Sen brukar den där känslan av att jag borde plugga komma krypande. Det gjorde den även idag. Det är bara ett problem, jag kan inte komma på något jag måste plugga till!

Hur beter man sig då? Jag har glömt bort. Det är ganska sorgligt men sant. Idag när det är exakt på dagen fem veckor kvar tills studenten. Antagligen är det bara lugnet före stormen innan slutspurten i skolan drar igång.

Men fortfarande... Frihet känns skrämmande :P

//Hälsningar en pluggskadad hjärna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker verkligen synd om dig tomas :P hur klarar du av detta?

2009-04-28 @ 19:35:40
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Ludde

har lite plugg jag kan dela med mig av mate, för din skull.

vad tror do om att skriva en muntligt anförande på tyska ( ska vara 4-5 min och handla om.. Va+ Vad sa du?jag hörde inte?! AROSA!!!!)

2009-04-28 @ 23:12:04
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0