Cafékonsert!

I can remember the rain in december
 the leaves of brown on the ground

Vadå regn i december och bruna blad på marken?!?
Om du vill veta vad det är för textrad kan jag hänvisa till Nacka Gymnasiums skolcaféteria klockan 14.00 idag!
Vad händer där då?
Jo skolans alldeles egen Ensemble B(äst) tänkte spela lite jazziga låtar för alla som vill förföras av musikens kraft.
Men hallå! Vadå jazz? Är det typ sånt som Lady Gaga och Britney Spears sjunger? Snacka så man förstår!
Nej det är det inte... tack och lov...
Okej... Men då tror jag inte jag vill komma...
Det är gratis.
WOOT!!! Varför sa du inte typ så från början baahh! Jag tar med mig alla mina kompisar juuu!


För er som inte orkar vänta tills imorgon bjuder jag på ett litet smakprov så länge:

Spain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0