Slappdag

Idag var en dag som såg ut att bli en aktiv dag, men slutade i något helt annat. Vid 12 tiden bestämde jag och Tomas att vi skulle cykla ända till Gustavsberg för att köpa nya bromsklossar till min cykel :P Vi han knappt komma upp på våra cyklar innan vi bestämde oss för att det var för kallt och blåsigt för att det skulle va skönt att cykla. Jag som också har träningsvärk i hela kroppen och är lite seg efter gårdagen tyckte det var helt okej om vi bara cyklade hem till Tomas istället :P Det gjorde vi, och där slappade vi bara, tittade på filmen Valkyrie och käkade varma mackor :P

Nu är jag hemma och tänkte spendera resten av kvällen framför teven. Först blir det AFV, sen såg jag att Sweeney Todd börjar klockan 21.00 på Canal plus och den har jaf inte sett än. Det känns som ett perfekt sätt att fortsätta slappa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0