Skiva numbero uno

Ja då var man hemma efter årets första skiva :) Jag är faktiskt väldigt glad över att jag valde att ta 01.50 bussen istället för 03.15 bussen. Det betyder ju att jag hade varit kvar på Helens krog fortfarande. Nu ligger jag istället i min otroligt sköna säng :) Jag måste ju upp imorgon och fixa klart det sista med projektarbetet... hehe :P Jag antar att jag får skylla mig själv lite med att jag har väntat så länge ^^

Skivan var i alla fall kul :) Rock var temat och även fast alla var utklädda till typiska rockare och ingen fatta vem Freddy Mercury var som jag hade inspirerats av var det ändå lyckat ^^ Träffa allt möjligt folk som jag mer eller mindre kände.

Nu måste jag verkligen sova, imorgon betyder frihet efter en stunds arbete på morgonen. I värsta fall får jag skolka religionen... Fast sån är ju inte riktigt jag, jag får i alla fall låna bilen som tur är :)

//Godnatt alla ni som sover!

Kommentarer
Postat av: Ludde

(yes i'd totally freak out) :p



2009-04-03 @ 07:45:00
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0