Ett tidsfördriv att dö för

Saker man kan göra när man borde plugga:
  1. Att hela tiden säga: "Om 5 minuter, då börjar jag plugga"
  2. Läsa sin egen blogg och upptäcka en massa stavfel.
  3. Sitta och sjunga med i "The Only Living Boy In New York" av Simon & Garfunkel.
  4. Önska att den akustiska gitarren inte låg hos pappa.
  5. Läsa alla bloggar jag följer för att sedan en minut senare gå in på dem igen om hoppas på att någon har laggt upp ett nytt inlägg.
  6. Installera senaste versionen av MSN messenger nu när jag äntligen sitter vid windows datorn.
  7. Läsa om Scientologi på Wikipedia.
  8. Skratta åt vilka idioter det är som tror på något en science fiction författare hittade på under 1950-talet.
  9. Inse att nu har jag gjort nio stycken punkter på denna lista.
  10. Göra en tionde punkt.
  11. Undra varför halva min lärares mobilnummer står nerkladdat på ett papper med betygskriterier.
  12. Fastna i en tanke.
  13. Inse att det borde vara bra att avsluta denna lista nu.
  14. Avsluta listan.
  15. Säga godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0