Ett försök till summering

Nu ska jag försöka summera min påskvecka i alperna, får se hur det går :) Jag kör på med smårubriker ^^

SOL
Det var så gott som varje dag. Två dagar av åtta skiddagar var det lite molningt, men fortfarande sol :) Första dagen glömde jag helt bort att smörja in halsen med solkräm vilket resulterade i en helt röd högerhalva av halsen :P Annars klarade jag mig bra från att bränna mig.

SNÖN
Eftersom det var så varmt och soligt hela tiden blev backarna riktiga puckelpister efter lunch och det kändes i benen. Offpisten var tyvärr ganska dålig på grund av att det aldrig snöade.

PENGAR
DYRT!!! Kebabrallrik med en cola ca 130 svenska riksdaler :O

SÄLLSKAP
13 ungdomar av ett gäng på totalt 35 personer. Vissa kände jag och vissa kände jag inte. Det funkade bra :)

ÖVRIGT
Ett väldigt lyckat påsklov var det i alla fall :) Jag som aldrig hade varit i alperna tyckte om det jättemycket.

Kommer inte på något mer att skriva :P Det är faktiskt väldigt svårt att summera 10 dagar i ett inlägg. Jag hade det bra i alla fall, kanske till och med bättre än dig ;)

//Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: ludde

hehe de var najs, synd bara på offpisten...:<

2009-04-15 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0