Dötid

Det är bra att ha blogg ibland. Just nu har jag lite dötid över fram tills bussen skall gå vid 21.43. Då kan man ju spendera den tiden framför bloggen och skriva något... ja vadå?...

Om jag var en bloggläsare som läste min blogg, vad skulle jag då vilja att Tomas skrev på sin blogg just nu, denna dag... hmmmmm...

Jag skulle vilja veta varför det står trälim på Tomas skrivbord?
Jo det är nämligen så att jag har byggt min egen Freddy Mercury mic. Han har ju alltid en sån där speciell med lite kortare skafft på. Frågan är bara om den kommer att tillåtas på klubben. Annars får jag slänga den, den är ju trots att bara gjord av en pinne, en bit papper och en halv plast golfboll.

Jag skulle vilja veta om Tomas tänker städa upp på sitt rum?... Det ser ju för täääskigt ut!
En dag kära vänner, en dag :)

Jag skulle vilja veta om Tomas inte börjar få lite bråttom nu?
Jo jag börjar få det... Måste fixa det sista nu!

//Hälsninger Tomas mitt i rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0