D-huset <3

Det här är en kärleksförklaring till D-huset. Det är som ett sånt där litet paradis man kommer till efter att man har lyckas ta sig genom skolans läskigaste korridor. Hittar man bara in i Nacka Gymnasium och sedan lyckas undvika alla byggare i byggkorridoren kommer man fram till D-huset :P

Idag var det så skönt när jag kom hit, det var bara våran klass här och vi hade alla datorer för oss själva. Det var bara att välja plats. Då är det nästan helt okej att jag och Andina sitter och skriver ett tråkigt porträtt om Benazir Bhutto. Det är nästan helt okej att jag inte har käkat någon lunch än och jag börjar bli hungrig.

Däremot är det inte okej att jag kan behöva sitta kvar här tills klockan 17.00 idag... Inte ens D-huset kan göra det bättre.

Nu kanske man ska ta och skriva vidare, eller gå och köpa en macka...

Kommentarer
Postat av: jossan

jag älskar d-huset 4-ever, haha!

2009-04-22 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0